Rám u těchto závodních bruslí se skládá ze dvou částí. Zadní část se dvěma koly je napevno přichycená k botě. Druhá část se třemi koly je zavěšena na čepu s pružinovým závěsem. To umožňuje závodníkovi zvednout patu na konci každého odrazu, a současně udržet tři přední kola na zemi, aby odrazová síla mohla působit o zlomek vteřiny déle než u běžného pevného rámu. Gumový nárazník připevněný k zadní části rámu tlumí náraz přední části, kterou pružina vrací do základní polohy poté, co se noha zvedne ze země.
Rámy vyvinula australská značka Bont, která se specializuje na závodní rychlobruslení, v roce 2003, ale neujaly se. Výhoda delšího skluzu zřejmě nevyvážila menší pevnost rámu, která je při odrazu zásadní.
Více o těchto bruslích najdete zde: https://collection.maas.museum/object/346732